بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و ویدئو بحران ها را هوشمندانه مدیریت کنیم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ٣١ اردیبهشت ١۴٠٣) | بارش مجدد باران از فردا امتحانات دانشگاه پیام نور لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فعالیت‌های دانشگاه فردوسی مشهد همچنان ادامه دارد فعالیت دانشگاه‌های سراسر کشور همچنان ادامه دارد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویری از انتقال پیکر شهدای حاضر در بالگرد حامل رئیس جمهور تمامی امتحانات نهایی دانش آموزان امروز برگزار خواهد شد(۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت)
سرخط خبرها

قاتل وحید مرادی که بود؟ | اعدام پس از ۵ سال

  • کد خبر: ۱۶۲۰۵۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
قاتل وحید مرادی که بود؟ | اعدام پس از ۵ سال
سعید که به اتهام قتل وحید مرادی در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفته بود، سرانجام اعدام شد.

به گزارش شهرآرانیوز - وحید مرادی گنده لات سرشناس اردیبهشت سال ۹۷ پس از آزادی از زندان به دیدن یکی از دوستانش به نام حسین در خیابان ۲۱ ولنجک رفت و در عالم مستی بین وحید مرادی با حسین و ۳ خواهرزاده اش درگیر شد و دست به قتل زد.

وحید مرادی پس از قتل قصد خروج از کشور را داشت که دستگیر شد و وحید ۴۳ ساله پس از تحقیقات تکمیلی و صدورکیفرخواست به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.

تیرماه سال ۹۷ وحید مرادی گنده لات مشهور تهرانی در درگیری‌ای که هنگام هواخوری در زندان رجایی شهر رخ داد توسط یکی از زندانیان که سابقه قتل داشته و بخشیده شده بود به قتل رسید.

وحید مرادی چطور به قتل رسید؟

سعید صالح ۴۷ ساله از مجرمان سابقه‌دار بود. او یک بار در سال ۸۸ در درگیری خیابانی مرتکب قتل شده بود، اما با پرداخت دیه توانسته بود رضایت اولیای‌دم را جلب کند و از زندان آزاد شود. او در حادثه‌ای دیگر در سیزدهم بهمن سال ۹۵ بار دیگر در درگیری دسته‌جمعی در یکی از خیابان‌های جنوب شهر مرد ۴۷ ساله به نام «علی» را با اسلحه ساچمه‌ای به قتل رسانده بود. سعید که چندین سابقه کیفری از جمله شرکت در سرقت مسلحانه طلافروشی در لاهیجان را نیز در پرونده‌اش داشت، این بار به خاطر قتل وحید مرادی مورد تحقیق قرار گرفت، اما جرمش را انکار کرد.

قاتل وحید مرادی که بود؟ | اعدام پس از ۵ سال

سعید در یک گفت‌وگو نحوه قتل وحید مرادی را این‌گونه بازگو کرد: آن روز بعد از دو هفته ماندن در سوئیت آگاهی به زندان برگشتم، حین بازگشت به زندان، حمام و آرایشگاه رفتم. بعد به من گفتند به هواخوری بروم، چون مدتی بود آفتاب ندیده بودم. در هواخوری بودم که یک‌دفعه دعوا و درگیری شد، خبر نداشتم که چند روزی بین زندانیان دعوا بوده، بعداً فهمیدم تعدادی از دوستان من با وحید مرادی و دوستانش از چند روز قبل کل‌کل و درگیری داشته‌اند. می‌گفتند دعوا از هواخوری شروع شده بود.

ا‌و در ادامه توضیح داد: می‌گفتند همه چیز از یک چشم در چشم شدن ساده شروع شده بود. بعد هم کری‌خوانی و بقیه ماجرا. در هواخوری که بودیم در نزاع شرکت نکردم. من وحید مرادی را فقط دورادور می‌شناختم. نامش را شنیده بودم و می‌دانستم خیلی شاخ است. اما با او روبه‌رو نشده بودم و هیچ خصومت و درگیری‌ای با او نداشتم.

متهم گفت: هواخوری تمام شد و ما به بند برگشتیم. وحید مرادی و دوستانش طبقه بالای ما در یک بند دیگری بودند. یکدفعه پشت در بند ما آمدند و یکی از هم‌بندی‌های ما هم در را باز کرد. آنها به ما حمله کردند. روی ما آب جوش و روغن داغ می‌ریختند. یکی از آنها روی من آش داغ پاشید و روی هم تیزی کشیدیم. دعوا بود. قصد نداشتم او را بکشم، در آن دعوا من تیزی خوردم و ضربه هم زدم.

سعید به اتهام قتل وحید مرادی در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت و سرانجام به قصاص محکوم شد.

منبع: جام جم، اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->